Vi er en totalleverandør av varer og tjenester du trenger til den daglige driften av bedriften din. Vi gjør mer ut av det vanlige så du som kunde alltid kan forvente litt mer av leveransen.
Om oss
Wittusen & Jensen er en bedriftspartner som administrerer og leverer det du trenger av forbruksvarer til arbeidsplassen. I tillegg har vi tjenester og produkter som hjelper deg med å bli mer synlig i markedet.
Vi har et godt utgangspunkt for å kunne legge opp til riktige leveranser for bedriften din. Vi kan se forbruksmateriell i sammenheng med aktivitetene dere har rundt markedsføring, og tilby dere flere og mer treffende løsninger – om dere vil det.
> Alt på ett sted – totalleverandør
> Frigjør tid og økonomi når flere tjenester samkjøres
> Stordriftsfordeler som lager og logistikk
> Effektive bestillingsløsninger
> Bredt utvalg i kvalitetsprodukter
> Tett oppfølging av deg som kunde
Historie
Wittusen & Jensen har i dag over 100 ansatte og omsetter for omlag 500 millioner kroner. Hovedkontoret ligger på Skullerud i Oslo, og bedriften er etablert med salgskontorer i store deler av landet.
Det hele startet mandag 2. august 1897 da Claus S. Wittusen og Paul H. Jensen etablerte sin spesialforretning for kontorer med trykksaker og protokoller i Skippergaten 19 i Kristiania.
Wittusen & Jensen har gjennom hele 1900-tallet vært et speilbilde av opp- og nedturene i det norske samfunnet. I etterkrigstiden ble bedriften omlokalisert flere ganger, og det ble satset på nye virksomhetsområder. Markedene endret seg raskt, og riktige investeringer sørget for å gjøre bedriften til en toneangivende faktor i bransjen.
Med 125 års historie i bagasjen er Wittusen & Jensen en bedrift som ikke bare har overlevd, men utviklet seg i takt med endringene i samfunnet og markedet.