Våre referanser
Vi gjør deg synlig i markedet. Her ser du noen av våre referanser og caser.
Hesselberg Maskin: Bekledning
Hesselberg Maskin tok kontakt med oss da de ønsket en profilert bekledning til sine selgere. Resultatet ble en liten kolleksjon, med en tilpasset bestillingsløsning.
Les mer
Røde Kors: Infografikk og animasjoner om blodgivning
Animasjon kan være et effektivt virkemiddel for å forklare komplekse prosesser. Når slike prosesser skal vises i sosiale medier er forenkling av budskap og bruk av bevegelse nærmest en nødvendighet.
Les mer
Vinterbro Senter: Sommerkonkurranse og stoppeffekt
Ved hjelp av folie på gulv og en en stor sommerlig stoppeffekt hjelper vi Vinterbro Senter med å skape liv på senteret i sommer.
Les mer
EiendomsMegler 1 bestiller i Brand Publisher
EiendomsMegler 1 Oslo og Akershus benytter Brand Publisher som sin bestillingsportal for salgs- og markedsmateriell.
Les mer
Røde Kors: Blodgiverfilm
I anledning Verdens blodgiverdag 14. juni 2019 ønsket Røde Kors å lage en film for å takke alle sine blodgivere.
Les mer
BOOST: Messestand
BOOST er en årlig messe i regi av Wittusen & Jensen, hvor målet er å samle både kunder og samarbeidspartnere for å hente ny inspirasjon.
Les mer
Maze: Lansering av nytt produkt
I forbindelse med utviklingen av kaffemerket Maze har vi stått for alt fra navneidé og logodesign til pakningsdesign og markedsføring.
Les mer
Wittusen & Jensen: Animasjonsfilm
Reklamefilm som viser bredden av hva vi leverer, og som samtidig uttrykker at vi sammen med våre kunder kan få til det meste.
Les mer
Bien Sparebank: Dekorering av «bank på døra»-bilen
Vi har hjulpet Bien Sparebanken med utforming og foliering av bilen «Bank på døra», en el-bil som rådgiverne bruker til å reise ut for å møte kunder.
Les mer
Rådhusets Forvaltningstjeneste: Fasadeseil
I forbindelse med oppussing av Rådhuset ville Oslo kommune bekle deler av anleggsområdet med et 80 meter langt banner.
Les mer
Stena Line: Dekorering av barnekroken på Stena Saga
Stena Line skulle pusse opp barnekroken om bord på Stena Saga, og trengte hjelp til dekorering av området. Vi har stått for foliering av vegger og tak, og produksjon av sittepuffer.
Les mer
Stiftelsen Norsk Luftambulanse: Dekor av nye lokaler
På grunn av flytting fra Drøbak til Storgata i Oslo trengte Stiftelsen Norsk Luftambulanse hjelp med dekor av sine nye lokaler, hvor vi var ansvarlige for all innvendig utsmykning.
Les mer
Avinor: Ballongdekorasjoner på Oslo Lufthavn
Oslo lufthavn fylte 20 år 8. oktober 2018. I den anledning ønsket de å pynte terminalen med jubileumsballonger.
Les mer
TOOLS: Messestand
Vei og Anlegg 2018
TOOLS ønsket nytt design på sin messestand under Vei og Anlegg 2018, som ble avholdt på X Meeting Point på Hellerudsletta.
Les mer
Norges Handikapforbund: Landsmøtet 2017
Vi fikk i oppgave av Norges Handikapforbund (NHF) å lage et kommunikasjonskonsept for landsmøtet 2017.
Les mer
Norges Handikapforbund: Utsmykking av lokaler
I samarbeid med Universell Utforming AS fikk vi i oppdrag å utsmykke Handikapforbundets lokaler. Resultatet ble flere bilder i aluminium, heldekkende folie, og tapet på vegg, samt oppsett til plakater og eksponeringsmateriell i vindu.
Les mer
Stena Line: Dekor til barnehjørnet på terminalen
For å skape en lun atmosfære ble det valgt bannerbow for å skape en følelse av rom, i tillegg ble det produsert saccosekker i samme design som resten av konseptet, som gikk igjen på alle flater i lekesonen.
Les mer
Watoto Skandinavia: Med hjertet i Afrika
Watotos barnekor er på verdensturné hvert år. Vi fikk i oppgave å hjelpe Watoto med profilartikler til Skandinavia.
Les mer
Maskinentreprenørenes Forbund: Arctic Entrepreneur
Arctic Entrepreneur er en stor, felles møteplass for maskinentreprenørenes bransje. Vi hadde ansvaret for invitasjon, påmelding og fakturering for alle deltakere, i tillegg til ny visuell profil.
Les mer
Høyskolen Diakonova: Suksess med tydelig identitetsdesign
Høyskolen Diakonova ønsket å bli mer synlig for potensielle studenter og oppnå høyere troverdighet som studiested. I tillegg ville de kommunisere det unike ved høyskolen.
Les mer
Travel Retail Norway: Fargerik stoppeffekt
Travel Retail Norways grafiske elementer fra sommerkampanjen fikk ekstra oppmerksomhet på Oslo Lufthavn Gardermoen ved at de kunne oppleves i 3D.
Les mer
Ringnes: Med øl i tankene
Vår oppgave var å skape engasjement og interesse for egenopplæring blant de ansatte, slik at alle fikk et bedre utgangspunkt for å selge riktig produkt til riktig kunde.
Les mer
Moelven: Firmagave i kreativ drakt
Den klassiske Stanley-termosen i kreativ og personlig gaveeske.
Les mer
Relacom: Innbydende kontorlokaler
Da Relacom skulle flytte inn i nye, lyse lokaler ønsket de å gi karakter og gjenkjenning til ulike rom og soner.
Les mer
Mattilsynet: Helhetlig dekor i nye lokaler
Dekor av Mattilsynets nye lokaler i Oslo. Materialer, møbler og fargepalett for lokalene var allerede definert, og dekor på glassvegger og malte vegger skulle skape en god helhet med dette. Møterom skulle merkes, og Mattilsynet identifiseres og glassveggenes lette, åpne følelse skulle bevares.
Les mer
Norsk Sykepleierforbund: Fullt hus på kongressen
Vi fikk i oppgave av Norsk Sykepleierforbund (NSF) å lage et kommunikasjonskonsept med visuell profil for Sykepleierkongressen 2016.
Les mer
Digitread: Ny visuell profil
Digitread er et selskap som ble startet etter en fisjon av moderselskapet Summit AS. Vår oppgave var å skape en ny identitet og profil til den nye merkevaren. Vi var så heldige å få starte med blanke ark, og kunden ga oss frie tøyler.
Les mer
Stena Line: Når nok er nok
Les merBFO: Delikate kontorlokaler
Da BFO pusset opp lokalene sine, ønsket de å dekorere glassvegger med elementer fra den visuelle profilen.
Les mer
BFO: Røff visuell profil
BFO ønsket å fremstå helhetlig og med fornyet kommunikasjonsstyrke gjennom et sterk og tidsriktig visuelt uttrykk.
Les mer
Høyskolen Diakonova: Rekordhøye søkertall etter kampanje
Kampanje for å rekruttere flest mulig studenter til å søke bachelorutdanningen ved Høyskolen Diakonova til studiestart 2016.
Les mer
Høyskolen Diakonova: Tett på livet
Konseptet «Tett på livet» har fokus på det spekteret av følelser som sykepleierne kommer tett på og må håndtere i yrket sitt.
Les mer
Amer Sport / Salomon: Et innovativt messekonsept
Messekonsept for Salomon i Norge, tilpasset norske forhold.
Les mer
Sweco: Bærekraft i gaveform
Swecos julegave til alle ansatte – en kokebok laget i samarbeid mellom Swecos ansatte og matskribent Andreas Viestad.
Les mer
Bien Sparebank: Da Stuart ble tredimensjonal
Bien Sparebank ønsket å lage en sparebøsse til barn av maskoten deres, bien Stuart, som er basert på logoen i barneprogrammet til banken.
Les mer
Sweco moment: Fra trykket til digitalt magasin
Digitalisering av magasinet Moment, med mål om å øke aktiviteten, presentere flere nyheter og aktuelt stoff hyppigere enn før.
Les mer