Visuell identitet
Logo og visuell identitet er bedrifters varemerke og ansikt utad. Det omhandler alt fra selve logoen, og elementene den består av, til typografi, fargepalett, bildestil, layout og grafiske elementer.
Som så mye annet må dette gjerne justeres i henhold til markedet, kundene og nye trender. Vi har designere og rådgivere som kan sette en helt ny profil for nyetablerte selskaper, eller justere en eksisterende profil. Se også våre referanser under design og magasindesign.
Våre referanser
Maze: Lansering av nytt produkt
I forbindelse med utviklingen av kaffemerket Maze har vi stått for alt fra navneidé og logodesign til pakningsdesign og markedsføring.
Les mer
Norges Handikapforbund: Utsmykking av lokaler
I samarbeid med Universell Utforming AS fikk vi i oppdrag å utsmykke Handikapforbundets lokaler. Resultatet ble flere bilder i aluminium, heldekkende folie, og tapet på vegg, samt oppsett til plakater og eksponeringsmateriell i vindu.
Les mer
Høyskolen Diakonova: Suksess med tydelig identitetsdesign
Høyskolen Diakonova ønsket å bli mer synlig for potensielle studenter og oppnå høyere troverdighet som studiested. I tillegg ville de kommunisere det unike ved høyskolen.
Les mer
Mattilsynet: Helhetlig dekor i nye lokaler
Dekor av Mattilsynets nye lokaler i Oslo. Materialer, møbler og fargepalett for lokalene var allerede definert, og dekor på glassvegger og malte vegger skulle skape en god helhet med dette. Møterom skulle merkes, og Mattilsynet identifiseres og glassveggenes lette, åpne følelse skulle bevares.
Les mer